På första försöket!

Idag var jag iväg och gjorde allt jag skulle gjort i måndags (Var hemma med sjuk Alice då), och det gick jätte bra! Jag började dagen med att fara med Alice till förskolan, sen direkt ned på stan. Åt frukost på EspressoHouse och bara kände lugnet tills stans alla butiker öppnade. 
 
 
När klockan var 10:05, gick jag ut på jobbjakt! Första stället jag gick till och lämnade mitt CV hos, blev jag uppbokad på en intervju redan imorgon! Blev helt till mig och tillräckligt taggad för att lämna ytterligare CV:n under dagen. När jag var helt klar, så hade jag lämnat sammanlagt 5st CV:n och jag kände mig nöjd. 
 
Var otroligt jobbigt att gå till det första stället och lämna ett CV. Jag tycker det är obehagligt och nästan pinsamt att kasta sig ut sådär och be om jobb. Känns mycket bättre med mailkontakt eller liknande i början. Men då den första butiken blev en sån fullträff, gick resten jätte enkelt. Förhoppningsvis gillar någon av de alla mig tillräckligt mycket för att anställa mig i sommar. Det behövs verkligen nu!
 
 
Då vädret var så skönt idag, passade jag på att njuta i parken en stund innan det var dags att hämta skrutten på förskolan. Jag är riktigt nöjd med dagen, idag känner jag mig stolt över mig själv! Och imorgon har jag min intervju med första stället, så ska bli spännande att se hur det komme rgå. Så håll tummarna för mig nu!