Saknad fader, broder, idol och vän

Fredagen var riktigt tung. Var på begravning hela dagen och det var betydligt jobbigare den här gången än förra.  Kanske beror på att jag är äldre nu och förstår mer vad som händer. 
Ceremonin var iallafall jätte fin och personen kunde inte fått ett finare avslut. Var även första gången jag fick se själva begravningen och inte bara sånger och böner i kyrkan/kapellet.  

Många fina minnen och ord blev sagda och fick även fram lite skratt under dagen.  I det stora hela var det skönt med avslut, även om det känns overkligt än. 

Såhär såg iallafall jag ut fredagen.


Skulle egentligen vilja skriva mer utförlig om hur allt var och lägga upp bilder från dagen. Men av respekt för personens familj, så kommer jag inte göra det. Många av er som läser känner mig personligen och vet redan hur, var,vem mm. Så det får räcka så.


Publicerat i My Life