Äntligen över

Nu är julen över för den här gången. Har varit en trevlig samling människor, god mat och massa mys. Alice har haft jätte roligt med både hundar, kattungar och sötsaker i mängder. 


I år var även min och Robins första jul tillsammans. Stackarn tillbringade hela dagen med min familj och lyckades ändå ta sig igenom helskinnad! 


Jag har typ inga bilder från julafton då jag inte ville sitta i mobilen hela tiden. Så den låg i jackan hela dagen. Därför snodde jag lite bilder från brorsan som typ bodde i mobilen.  Jag njöt istället av live versionen! 


Julen var inte totalt katastrof trots en del meningsskiljaktigheter... Men det är så det ska vara i en familj. Alice hade åtminstone roligt och det är det viktigaste för mig. 

Nu är det skönt att få vila upp sig i ett år till nästa gång! Vem vet, kanske jag firar jul i min framtida bostad på landet eller på annan ort. Ska bli spännande att se !