Nu börjas det

Idag började jag dagen med att bli väckt av Alice. Hon hade gjort en liten olycka så det blev att skynda mig till skötbordet och byta på henne och slänga kläderna i tvätten. Är ungefär samma sak varje morgon i snart en månad. Vet inte vad som är fel, men så länge Alice inte verkar lida så är det nog inget problem.


Sen dök Robert upp och han hade köpt frukost och jag fick även lite blommor! Känner mig nästan lite bortskämd när jag får blommor såhär ofta. Är verkligen inte van detta alls. Men jag klagar inte, är kul med små överraskningar i vardagen sådär. 


Annars är det fullt med förberedelser inför kalaset nästa helg. Har redan satt upp lite dekorationer och idag började jag med bakningen. Blir nästan 20st som kommer (om alla dyker upp) , så gäller Ha något att bjuda på. Skulle bli pinsamt om någon blir utan !


Idag blev det iallafall kärleksmums och om jag orkar blir det kolasnittar senare. Har gjort en lista på olika bakverk och kakor som ska göras samt tårta. 

Jag hade tänkt försöka göra så mycket som möjligt klart redan den här veckan, så jag inte står sista minuten och inte har något klart. Jag som är så lätt att stressa upp kommer behöva försprånget , haha! 


#1 / / Anonym:

Är Robert din pojkvän?

Svar: Nej det är han inte :)
Lady Syndrome

#2 / / Miss Baby Peaches:

Det är alltid kul att få blommor! Piggar upp så himla mycket! :)

Svar: Jo det är alltid lika mysigt och som du säger, det piggar verkligen upp :D
Lady Syndrome