En bra helg

Har haft en riktigt bra helg. Fredag morgon bestämde jag mig för en promenad som ledde oss till Moröbacke och Robert. Var över ett sedan jag hälsade på där, så tyckte det var dags. 


Väl framme, så höll jag på att svettas sönder. Alice blev helt över förtjust i Roberts katt, Tess. Hans datorhörna var också väldigt intressant. Jag däremot, deckade på soffan en stund mitt på dagen.

Blev även att vi hälsade på Jimmy och Carina, åt middag tillsammans och Alice fick leka med deras barn. Hade en riktigt trevlig dag. 


Lördagen blev det också en utflykt. Vi blev upphämtade av morfar och åkte till Bureå. Där väntade mormor och Marcus i husvagnen. Var där hela dagen och busade, åt gott och myste. Älskar husvagn och saknar tiden då familjen var ute och campade regelbundet. 


På kvällen blev det även en extra utflykt. Blev lite snabbt inhyrd som fotograf och jag skulle även få en slant för det. Så absolut, jag hakade på! Alice följde med och skötte sig jätte bra. Har jag tur, blev bilderna så bra, att jag kanske får fota flera gånger. Var väldigt länge sedan jag fotade mer seriöst. Kanske dags att ta upp det igen?

Idag var det så fint väder så jag försökte hoppa ur min "Comfort zone" genom att ha en kort, åtsittande klänning. Blev rätt bra ändå.


Robin kom även på morgonen och har varit med oss hela dagen. Vi åkte till Norsjö och kollade på en cykel till mig, som jag gillade och självklart köpte. Nu ska jag bara kolla om cykelkärran funkar till den med. 

På grund av värmen blev det en lite sen middag och det fixade vi med en stor tallrik Chicken Nuggets! Så gott!

 Nu är jag dock själv, Robin har åkt hem, Alice ligger i sin säng och jag är inne på min andra natt i soffan. Ska försöka få mig nå sömn, så nu säger jag godnatt!

#1 / / Miss Baby Peaches:

Nuggets är så himla gott!

Svar: Oja! Ett av det bästa i matväg 👌
Lady Syndrome