En riktig skitvecka!

Jag trodde i måndags att det här skulle bli en sån bra vecka. Men tyvärr verkade det vara helt tvärtom. 


Ni har säkert läst mitt förra inlägg om mannen på bussen. Händelsen är polisanmäld och jag har gjort det jag kunnat angående den händelsen. 

Praktiken den här veckan har inte alls varit kul. Jag har haft så otroligt tråkigt! Jag är alldeles överflödig på stället och det finns inget jobb åt mig att göra. Så jag går bara runt i butiken och typ attackerar kunder för att få någon att prata med så tiden går fortare. Plockar upp nått klädesplagg som ramlat ned eller viker en hög med jeans fyra gånger. Bara för att ha något att göra. 

Jag håller på att bli tokig på att inte göra något. Har inte fått lära mig kassan än heller så får hoppas på nästa vecka. Ska snart ha min utvärdering och då måste jag ha skött mig bra om jag ska få vara kvar till mars. Men ska jag vara ärlig, tror jag inte att jag ens vill komma tillbaka efter uppehållet i jul. 

Vi får väl se, en dålig vecka kanske inte är så farligt om resten går bra!


Annars har det snöat till och från hela veckan. Sommarvagnen var en mardröm att dra i slasket. Ryggen for direkt och det tillsammans med min halsfluss (yes, den är fortfarande kvar), gjorde inte mina praktikdagar bättre. 


Har även haft 8st panikattacker den här veckan! Vanligtvis brukar jag ha upp mot 4st/veckan. Den här veckan har verkligen inte varit enkel. Att sitta hemma själv med mina tankar jämt, borde vara olagligt. 

Jag är så rädd att ta tag i mitt psyke ordentligt. Min största rädsla är att jag ska få en stämpel som gör att jag blir av med Alice. Förlorar jag henne, då kommer inte jag överleva detta. 

Alice har märkt ganska tydligen att jag inte varit mig själv i veckan. Hon har kommit med kramar, pussar och ska jämt sitta på mig och mysa. Allt för att trösta mig. Mitt lilla hjärta. 


Som ni säkert förstått om ni läst allting, har det bara varit skit i veckan. Har hänt massor med mer saker men allt ska inte vara offentligt och jag vill inte hänga ut folk på det sättet. Men i det stora hela är det sjukdomar och mina hjärnspöken som samarbetar mot mig. Yeay! 



Idag har det iallafall varit en lite bättre dag. Men mer om just dagens äventyr, får ni läsa om imorgon!