Sentimental

När jag inte trodde det kunde bli värre, så blev de det. Jag Känner mig typ döende idag pga den här förkylningen och självklart så fick jag min mens idag. Den kunde inte kommit lägre! Så nu känner jag mig som en 6åring i huvudet pga pms och som en 60åring i kroppen pga förkylningen. Så idag får jag faktiskt tycka synd om mig, så det så!


Annars idag har jag varit väldigt sentimental. Speciellt angående Alice. Igår fick hon en jätte fin jacka från sina släktingar i Eskilstuna. Och hon blev så stor i den. Sen idag satte jag upp håret i en liten svans, då blev hon ännu större. 

Min lilla flicka som inte är så liten längre. Är så spännande att se hur den där sprattlande klumpen, som bara skrek och spydde i 10månader i sträck, börjar bli mer och mer en människa med egen personlighet. En väldigt bestämd fröken med enormt mycket skinn på näsan. 

Min lilla fröken... jepp, jag är väldigt känslig idag.