Internationella matmarknaden

Idag blev det en snabbis på internationella matmarknaden. Robert ville bjuda på lunch så då passade jag på. Var även där en stund igår, men då mådde jag så illa att jag inget åt. Utan jag åkte hem och sov istället tills Alice skulle hämtas. 


Men nu, nu fick jag iallafall smaka lite av all mat som fanns där. Eftersom jag var otroligt stressad, nöjde jag mig med en varm baguette med fyllning från det italienska ståndet. Var riktigt gott, smakade precis som pizza! 


Lyckades även skrapa ihop en påse med engelsk fudge, såå jag har längtat efter fudge! Tror jag lyckades plocka Alla smaker som innehöll kaffe, choklad och hittade även en med DR,Pepper smak. Hur coolt är inte det? 



Fanns väldigt mycket att välja på, men skulle jag plocka på mig för mycket, skulle det bli fett dyrt. Vilket det nästan blev ändå. Men som tur är, räcker det väldigt länge. Speciellt för mig som blir sjuk om jag får i mig för mycket socker. Kommer ha mycket gott att trösta mig med, nästa gång jag ligger i menskramper och tycker synd om mig!


Nu ligger jag dock i sängen, har städat bort i köket i några timmar. Alice hade matkrig som vanligt, men den här gången lyckades nästan all mat hamna i munnen. Var nämligen hennes favorit, nudlar.


Älskar Alice matbilder, är så mycket känsla när hon äter, haha.


Har även suttit senaste timmen med att sortera upp alla lösa papper jag har lagt i en hög. Brukar bilda en fin hög med papper när jag haft mycket att göra. Eller när jag hittar "viktiga" papper när jag städar eller går igenom mina lådor. Så det var en fin hög, har inte kollat igenom den sen i våras. 

Men nu är allt sorterat och klart. Fyllda pärmar och papperskorg. Därför tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av lite dokumentärs mys innan jag somnar. Vad det blir för någon har jag inte kommit på än, men något intressant hittar jag nog.