Mina Drakar

Dom som känner mig vet att jag har samlat på drakar lite till och från i många år. Nu var det dock väldigt länge sedan jag köpte nån ny drake, men då finns det inte så mycket plats för fler just nu heller, hehe. Mina första drakar fick jag när jag var liten (9-11 år). Det var fyra stycken små drakar som jag nu har inlåsta i ett skåp, som jag inte kommer åt för tillfället. Dom var starten på min lilla fascination för drakar. Sen har det bara fortsatt!
 
Idag har jag ca 20st olika drakar i form av ljushållare, spegel, lampa, vinställ, penna mm. Inte så många egentligen, men det börjar ändå bli några stycken! Har inte alla på bild men detta är iallfall dom som står framme just nu i lägenheten. 
 
 
Tyvärr har jag fått limma ihop en del av dom efter att Alice har råkat sätta sina händer på dom. Men det får jag nog räkna med då jag har en liten nyfiken tjej. Om jag kommer skaffa fler drakar i framtiden, det får vi se om. Just nu finns det helt enkelt nte plats, plus att det är inte så billiga att få tag i, även om det är secondhand!