Önska mig lycka till!

Idag var en fin dag, strålande sol och plusgrader. Alice var på förskolan och lekte medans jag hade telefonmöten och andra viktiga ärenden. Blev även nån timmes sömn mitt på dagen för att ladda batterierna från i helgen. Dagens lunch bestod av en skål med sallad, gurka och majs, samt en kebabdressing från middagen igår. Alice fick även en skål till mellis som hon slukade direkt. Dock blev hon mindre nöjd när jag sa åt henne att kliva med från bordet. Men tur hon är söt! 
 
 
Det har faktiskt hänt en rätt positiv sak idag också! Jag blev uppringd av ett företag jag sökte jobb hos tidigare och nu ville som att jag skulle komma på en intervju. Självklart sa jag ja, så nu på onsdag är det dags! Jag är jätte glad och vet knappt vart jag ska ta vägen. Direkt efter jag la på, så gjorde jag en fuldans i köket och skrek som en galning. 
 
Efter att ha sökt jobb som om det gällde livet, och även kämpat med att hitta utbildningar som kan hjälpa mig, känns det skönt att äntligen komma någonstans. Även om jag inte skulle få jobbet, så är jag ändå otroligt glad att jag åtminstone fick en intervju. Det är längre än jag brukar komma. Det är även en ordentlig boost för självförtroendet. 
 
Så önska mig lycka till, för på onsdag håller jag tummarna och tårna för att dom ska gilla mig!
 
 
Publicerat i My Life
#1 / / Miss Baby Peaches:

Grattis till intervjun!

Svar: Tack så mycket! Bara hålla tummarna att det gick vägen :D
Syndrome