Slemmet på Konsum

Igår var ingen bra dag. Dagen började rätt bra med morgonträning, solen lyste och jag kände mig taggad på livet efter att ha lämnat av Alice på förskolan. Passade även på att gå förbi konsum och fixa lite frukost på vägen hem. Vilket jag definitivt ångrade när jag kom till kassakön.
 
Där står jag i kön med min korg och ska snart få lägga upp mina varor, då jag känner en hand som greppar runt min ena skinka. Allt ett ordentligt tag om min rumpa! Vänder mig om och där står en sliskig man som började påpeka vad fin jag var och vilken tur den mannen var som fick klämma på en sån fin rumpa just den morgonen... Jag var definitivt inte lika nöjd och glad som han! Jag blev tokig! 
 
Jag munhögg han direkt och började ifrågasätta vad han höll på med. Jag var så otroligt arg och tur nog så var det en annan man bakom slemmet som såg allt och tog tag i slemmet och pratade han till rätta. Han stannade även och höll kvar slemmet tills polisen kom och jag kunde göra en anmälan. Vilket jag var otroligt tacksam för. 
Hade vi låtit mannen gå, skulle en anmälan aldrig gå igenom. Har varken namn eller liknande, så mannen skulle komma undan. Men nu blev det lite annorlunda. Tjejen i kassan skulle även ställa upp för mig som vittne tillsammans med den andre mannen ifall det blev förhör i framtiden. 
 
Jag mådde verkligen inte bra när jag kom hem sen. Helt slut psykiskt och när jag lagt bort mina varor i kylen, satte jag mig i soffan och allt bara brast. Jag grät i flera minuter, ja nästan timmar till och från. Jag hetsåt allt jag kunde komma över (tyvärr är maten fortfarande något jag tröstar mig med). Då jag nu är gastric opererad, så stannade inte den stora mängden mat i min lilla "ficka", utan jag fick spy upp allt igen. Jäkla korkat att utsätta kroppen för det kände jag efteråt. Ställde mig även i dushen och försöka skrubba bort slemmets händer. Urs, känner mig fortfarande äcklig.
 
Nu vet jag att detta kanske inte var så farligt direkt. "Var ju bara en hand på rumpan". Men för mig är det väldigt jobbigt. Jag vågade för första gången på länge gå till konsum själv och då hände detta. När jag skulle börja på min praktik på Myrorna i Oktober var det en man på bussen som äcklade sig. För ca 1,5år sedan blev jag våldtagen i mitt egna hem. Det är knappt så att Robin får röra min kropp, så varför skulle en främmande man tro sig ha rätten till min kropp?! Nä, jag är så less... 
 
 
Vet inte riktigt vart jag vill komma med det här inlägget. Ville nog mest berätta vad som hände igår och lite tankar kring det. Texten är inte bearbetad utan skriven direkt som tankarna kommer fram i huvudet. Så det är säkert en hel del både stavfel och gramatikfel. Behövde nog bara släppa ut lite... Får se om jag kommer behålla inlägget senare.