Update

Det har varit lite tomt här nu ett par dagar. Dom som följer mig varje dag har desutom märkt att ett inlägg jag skrev i måndags har försvunnit. Det stämmer. Jag tog bort det inlägget då jag bara mådde dåligt av att se det och skämdes över min situation alldeles för mycket för att låta det ligga uppe och blottas sådär. Dessutom skrev jag det i ren frustration och det blev bara så fel. 
 
I dagsläget mår jag lite bättre. Har fått landa lite sen samtalet med Socialen i måndags och har även fått prata av mig med nära och kära. Hur det än blir, så kommer det förhoppningsvis lösa sig till det bättre. Annars finns det både en plan B,C,D och en E.  Helst ska det räcka med A! 
 
Annars den här veckan har jag lagt upp en del saker från min omtalade "loppis" på facebook. Behöver snabba pengar så kommer inte ha råd att hyra lokal. Däremot så kommer jag spara alla kläder som ska iväg (uppe i 2st sopsäckar nu!) till sommarloppisarna på Folkparken varje söndag. Tänkte stå där och sälja i sommar tillsammans med säkert halva staden. 
 
Så det är typ vad jag gjort de här dagarna. Försökt sälja halva mitt bohag och haft ångest, egentligen en helt vanlig vecka för mig, hehe. 
 
Nu längtar jag egentligen bara till helgen, varje dag är fullspeckad med planer så det kommer bli hur kul som helst!