Utbrott och sprucket glas

I morse blev jag och Alice kidnappade till stan i ca två timmar av Alice mormor. Alice fick sitta och rita medans vi andra kollade efter en almanacka och sen bjöd mormor på fika/lunch . Var jätte mysigt att få lite kvalité tid sådär. Men tyvärr varade friden inte så länge, för Alice fick sina utbrott så var bara åka hem igen. Men det var kul så länge det varade!


Väl hemma igen, så vart det kanske fyra utbrott till, sammanlagt, under eftermiddagen. Alice har haft utbrott till och från hela helgen så börjar bli van nu, men är ändå påfrestande. 

Robert kom även förbi en stund på middag och efter han hade farit, här jag en smäll i kylen och då upptäcker jag att min glashylla har spruckit. Jag ville seriöst bara gråta. Det här var det sista jag behövde nu. Så jag får ringa hyresvärden imorgon och förklara läget, förhoppningsvis kan jag få en ny skiva, annars vet jag inte vad jag riktigt ska göra.