Veckans planer - Än så länge!

Måndag(idag): Idag är det tänkt att jag ska försöka skotta fram uteplatsen på baksidan så att jag rymmer min cykel där. Just nu står den i förrådet men jag behöver platsen till massa lådor och sånt, så den måste upp!
 
Tisdag: Mormor och Morfar kommer och ska hjälpa mig bära ned lite saker till förrådet. Kanske även Robin dyker upp på eftermiddagen/kvällen med lite kvarglömda saker från heögen.
 
Onsdag: Ska fortsätta med att rensa och städa hemma. Förhoppningsvis blir jag helt klar under dagen. Niklas kommer även som vanligt på kvällen och ska ha lite "pappa tid" med Alice. 
 
Torsdag: Oplanerad! Det får bli som det blir den här dagen.
 
Fredag: Alice åker till Niklas för "pappa helg" och vi håller tummarna för att det kommer gå bättre än förra gången. Resten av dagen/kvällen, vet jag inte riktigt vad som händer. 
 
Lördag&Söndag: Oplanerat för tillfället! Allt kan hända!
 
 
Publicerat i My Life