Arbetsintervju och födelsedag

Idag har jag varit på en arbetsintervju. Det var min 4 eller 5 intervju den här sommaren. Den här gången var det på en fritidsgård som kvällsledare. Mannen jag träffade verkade trött och egentligen inte så engagerad i mötet. Jag personligen kände att detta gick åt helvete. Jag var dåligt förbered och desto mer vi pratade om jobbet, så förstod jag att jag inte är den dom vill anställa för detta. Mitt självförtroende och självkänsla sjönk allt mer under hela mötet. Var fett taggad när jag gick in, var nära tårar när jag gick ut. 
 
Fast jag antar att jag inte ska klaga, jag fick iallafall en intervju! Plus, att de tidigare intervjuerna jag har varit på, har känts mer än lovande och ändå fick jag inte jobben. Så detta kanske är jobbet jag kommer få då jag tyckte det bara blev bajs, haha!
 
Förutom mitt möte idag så har det även blivit lite firande av Robin som fyller år idag. Fick en kaka med ljus i till "frukost" och till middag blev det en födelsedags pizza. Robin verkar då nöjd med sin dag även om vi inte gjorde något jätte spännande. Hans present från mig kommer dock lite senare, så han får gott vänta en liten stund till på den.
 
 
Imorgon är det dock en vanlig fredag, än så länge. Alice har förskola och jag ska ringa till försäkringskassan angående mitt bostadsbidrag. Annars är det en vanlig dag, vilket jag verkligen behöver nu! Har varit massor med möten både den här veckan och förra, att jag knappt fått sova och magen håller på att ge upp av allt stress. Därför är jag så glad att Robin finns där vid min sida. 
 
Nu ska jag fixa en kopp varmt te och mysa till det med familjen och lite Disney!