Tillbaka till verkligheten!

Nu är semestern slut och livet har återgått till det normala. Värmen har släppt sitt grepp om sverige och nu vågar jag äntligen klä på mig utan att svettas bort totalt. Alice har börjat förskolan igen och mina veckomöten är i gång. Tillbaka till vardagen helt enkelt. 
 
Den här somaren har ändå, trots otrolig värme, varit en av de bästa hitills! Jag och Robin har kommit varandra mycket närmare och vad det än var för problem vi haft tidigare, så är dom som bortblåsta nu. Alice har varit så glad och sprallig i sommar. Tillbringat all tid vi kunnat på landet, så hon har sprungit på gräset, plockat stenar, badat och lekt med Castro hela dagarna. Precis som barn ska göra på sommaren!
 
 
 
Jag har även fått åka på två bilträffar den här sommaren! Hade så gärna velat vara på fler, men tyvärr har inte ekonomin varit på vår sida. Trots dålig ekonomi, har vi hunnit med massor av kul. Loppisar, bilturer i mörkret, bada, MAX-picknick på Vitberget, mys och mycket mer.
 
 
Efter den extrema värmen som varit i sommar, är jag nu redo för hösten, mer än någonsin! Planera framtida husrenoveringar, eventuella flytt och framtiden överlag. Är så taggad på livet och känner verkligen att den här pausen jag haft från bloggen och alla måsten, verkligen gett mig den där energin jag längtat efter så länge. 
 
Nu kör vi!
 
Publicerat i My Life