Lunchdejt och barnkläder

Idag har jag och Robin varit på stan samt solbacken i försök att impuls-shoppa lite smått och gott. Efter drygt 20minuter hade vi avverkat hela stan utan att öppna börsen. Så vi tog en lunchdejt på Tatungs lunchbuffé och bara myste ett tag. Var så länge sedan vi gjorde något bara vi, så bäst passa på!



På väg till bilen efter lunchen, fick vi förbi Cubus där jag fick loss på barnavdelningen. Alice behövde ny pyjamas och varma byxor. Så hon fick två av varje samt en varm tröja. 


Det är så svårt att hitta varma barnkläder tycker jag. Alla plagg är så grymt tunna i tyget, oavsett om det är långa eller korta armar/ben på kläderna. Men hoppas de här plaggen funkar iallafall resten av vintern!

Hittade även lite smått på solbacken och hann även med en fika på Wayne's innan det var dags att hämta Alice på förskolan. 

Imorgon är det dags för praktiken igen, så kändes skönt att få göra bort lite saker idag. Har shoppat, lunchat, fikat och även städat hemma. Har även fixat mitt busskort så det är laddat och klart inför imorgon. 

Jag är grymt nervös faktiskt, men det kommer gå bra. Har ju varit där innan jul, så borde gå bra även nu. Nu ska jag dock vara där tills mars. Så blir lite mer intensivt den här gången. Hoppas jag hinner andas emellanåt då jag tyckte det var nog stressigt före jul!

Nu ska jag dock mysa klart med Alice och Robin. Alice ska sova snart och även jag. Tills dess är det Greta gris på tvn och jag och Robin smider planer för framtiden. Kommer bli awesome!