Tuc med räkost

Idag blev det lunch hos min mormor och morfar ett par timmar. Alice lekte med allt hon fick tag i och jag fick kaffe. Sen ville mormor även bjuda på något "nytt" dom upptäckt, nämligen de salta TUC-kexen! Dom var tydligen väldigt goda på kvällarna med räkost på, men jag tvekar lite fortfarande efter att ha testat några tuggor.


Efter vi varit där, så åkte vi till en kompis åt Robin. Han behövde låna något för att kolla upp vad det är för fel på bilen då fläkten inte verkar vilja samarbeta. Samtidigt jagade jag Alice som i sin tur jagade kompisens små kattungar. Var ett jäkla springandes! De stackars katterna måste ha varit livrädda där en stund. Tur Alice är snäll!

Sen blev det hem till Robin igen. Vi spendera ungefär all tid här nu på sommaren. Så jag försöker uppdatera så mycket jag kan och har tillgång till Internet. 

Publicerat i My Life