Gråhårig

Idag blev det en tidig påskmiddag hos mina morföräldrar. Skulle nästan kalla det sen lunch än middag. Men det var väldigt trevligt och blev påmind flera gånger om hur blek, smal och gråhårig jag blivit. Väldigt omtänksamt att dom bryr sig så mycket och jag är självklart tacksam. 


Kan dock hålla med dom! Skulle verkligen behöva fixa min utväxt som är skrämmande grå. Har inte fixat håret sen före min praktik på Myrorna började i oktober. Så det börjar bli dags för både lite färg och en ordentlig klippning!

Har funderat på både lugg och att byta hårfärg helt. Men kommer troligen fortsätta med rött ett tag till och det där med lugg, får vi se om. Alice har slitit av så mycket av mitt hår framtill, så har nästan lugg redan. Men det skulle behöva snyggas till i så fall. 

Snart fyller jag år, så kanske hittat på något roligt tills dess!