Bio, bilar och bacon

Fredag!
Efter jag och Robin lämnade av Alice hos sin pappa för helgen, så var dett dags för lite egen tid. Vi åt middag på "Texas longhorn" och sen såg vi "Deadpool 2" på bio. 
Det var jätte mysigt och behövligt att få lite egen tid sådär. 


Lördag!
Morsan kom på morgonen och hjälpte mig att städa upp i lägenheten. Var bäst att passa på när Alice var borta. Efter det kom Henke förbi och vi drog ut en sväng med bilen och körde runt. Åt tårta på "café Ainas", bjöd på pizza och sedan på kvällen blev det utgång. 

Vi var på solbacken en liten stund på årliga bilträffen. Den var helt underbar! Tror hela stan var där på parkeringen, dansade, körde runt och hade roligt. 

Min kväll var jätte rolig och slutade med att jag kom hem vid 3 i morse. Detta ska definitivt göras om!


Söndag (Idag)!
Idag är jag fruktansvärt bakis. Lovar att jag var säkert fortfarande full när jag vaknade efter fem timmars sömn. Niklas kom och lämnade Alice på förmiddagen. Han stannade sedan hela dagen och hjälpte mig med Alice samt spelade Magic med mig i flera timmar. 


Min kost idag har mest bestått av ägg och bacon, samt massor med kaffe. Ligger nu i sängen och är typ fortfarande hungrig. Äter som en häst när jag är bakis. Skulle dock varit väldigt gott med en god sallad. Men nu blir det inget mer än vätska. Så vatten i mängder. 


Haft en underbar helg och det var skönt att kunna utnyttja min "ledighet" ordentligt. Får komma ut och göra något. Så jag är nöjd, sliten, men nöjd!