Feber och cykelkärran

Idag blev det inte riktigt som jag tänkte mig igår. Alice hade feber hela natten och under dagen. Det blev alltså ingen förskola för henne och inga ärenden för mig. Istället gjorde jag så mycket jag kunde via datorn. Mailade bland annat tre olika företag mitt CV och jag har tagit reda på två nya butiker i stan som söker personal, så dom ska jag gå till så fort jag får möjlighet. 
 
Annars idag har det varit rätt chill. Vi har ätit allt vi orkat laga, typ halva kylens innehåll, samt legat på soffan och myst till disneyfilmer. Mitt på dagen när Alice kände sig lite piggare, så byggde vi ihop cykelkärran jag köpte före vintern. Bytte däck och rengjorde det jag kunde. Nu fattas bara att vårstäda cykeln och se ifall det går att koppla ihop vagnen till den. Hittade nämligen två delar från vagnen som jag inte vet vart de ska, så det ska bli spännande och se hur detta slutar!
 
 
 
Jag hoppas Alice mår bättre imorgon.
Även om vi är "lediga" imorgon,  är det alltid tugnt när hon är dålig