Födelsedags depp

Shit, om bara två dagar fyller jag år! Jag hade så mycket planerat och drömmar om hur min födelsedag skulle bli i år. Tyvärr blev det bara pannkaka av allt. 
 
Känner mig faktiskt lite nere då jag ändå fyller 25 och hade så gärna velat ha en rolig födeledags fest med alla mina vänner. Men då är det ju ett problem, vilka vänner skulle jag kunna bjuda? Har inga jag egentligen umgås med längre och det skulle bli så tråkigt med bara mig och Robin (Alice har pappa helg). Hade planerat middag, party och massa skoj. Men utan gäster blir det väldigt svårt. 
 
Det ända jag kan göra inför min födelsedag, är att städa upp i lägenheten och förhoppningsvis vifta ihop en tårta. För som tur är, så kommer alltid min mormor och morfar och firar mig! 
 
Jag får tagga till min 30års dag istället och hoppas att jag skaffat mig lite umgänge under de kommande 5 åren!
 
Bildresultat för lonely