Första gången till Tandläkaren

Imorgon ska Alice till tandläkaren för första gången. Ska bli otroligt spännande och se hur hon kommer reagera. Dock vet jag inte vad som kommer hända under första besöke, men troligtvis blir det mest prat och visning av lokalen. Det ska som sagt bli spännande att se hur Alice kommer reagera. Själv är jag nervös över att fara dit då det är en helt annan lokal än vad jag är van vid. Min tandläkare än ca 1 mil utanför stan. Därför blir det lite extra spännande även för mig!
 
 
Jag är faktiskt löjligt stolt över Alice tänder! Hon föddes med två stycken och när hon var 8månader hade hon nästan tryckt ut alla sina andra tänder. Inna hon fyllde 1år, hade hon alla förutom de fyra sista kindtänderna längst in. Dom har fortfarande inte tittat ut än. Men det är nog inte långt kvar!
 
Även tandborstningen går väldigt bra. Alice älskar att borsta tänderna. Vilket är underbart då så mycker annat har varit problematiskt med den här donnan. Men just tänderna, funkar bäst. Måste alltid bråka om tandborsten då hon vägrar släppa den efteråt. Så hemma ligger det tanborstar lite överallt som hon använder när suget blir för stort.