Glass i solen

Det gick jättebra för Alice hos tandläkaren idag. Fick bra information och även en broschyr att ta med hem. Nästa kallning blir om ca 1,5 år. Då har hon förmodligen vuxit till sig tillräckligt för att kunna sitta still mer än tre sekunder också, hahaha!

Efter tandläkaren blev vi bjudna på lunch av Henke. Thaimat är vår standard lunch då vi ses, så fick bli buffé. Det passade även Alice bra.

Blev även lite shopping till Alice, ett par nya skor , en keps och även en lite hårblomma till mig. 

Vår åkte även runt på en liten roadtrip och kollade gamla hus, gårdar och utforskade vägarna. Avrundade sedan dagen med gofika och glass i solen. 


Nu ligger Alice däckad i sängen och snarkar ordentligt. Helt slut efter dagens äventyr, men roligt har vi haft! Så skönt få komma iväg och göra annat än sitta inne och stirra. 

Tyvärr hoppade mitt knä igen under dagen, så blev halt och har nu lindat det i hopp om att jag inte ska göra det värre under natten. Hatar verkligen mina överrörliga leder i min kropp. Jag behöver ju mina knän, så dom får inte ge upp nu! 


Nu ska jag passa på att vila jag med inför imorgon. För då ska jag få testa på morsans jobb för en dag! Kommer bli spännande och hoppas knät håller.