Inget internet & bilder från veckan

Det mest irriterande med att vara ute på landet är att det verkligen inte går att blogga! Robin må ha internet, men tyvärr inget "fiber", vilket betyder att vi har trådlöst internet ifrån nån jäkla mast nånstans där ute. Och det är inte det pålitligaste eller det snabbaste. Exempel! Vi kan inte se ett youtube klipp på datorn om wifit på mobilerna används samtidigt. Då laggar det eller tar hela dagen att buffra en video. Såå, därför har jag varit borta från bloggen ett par dagar. Sådär, en snabb förklaring till vart veckans blogguppdateringar tagit vägen. 
 
 
Hej!
Har spenderat mina dagar ute på landet hos Robin med Alice sen i onsdags. Solen har värmt otroligt mycket och vi har varit utomhus i princip hela dagarna. Alice har haft roligt med Castro (Robins hund) och jag har försökt njuta så mycket jag kan trots att benet varit lite problematiskt. 
 
Här är lite bilder från veckan!
 
 
 
Imorgon är det dags för verkligheten igen och jag har massor att göra. Ska söka jobb, lämna i en blankett till min bank så jag får mina skattepengar, samt lite annat jag måste göra för att socialen, arbetsförmedlingen och försäkringskassan ska hålla sig lugna. Alice har förskola som vanligt och det ska säkert bli roligt att träffa alla barnen igen. Alice trivs så bra där med sina kompisar.
 
Nu ska jag passa på att umgås med Robin lite innan han åker hem igen!