Red and white

 
Är fortfarande lite upprörd efter min klippning förra månaden. Nu när värmen helt plötsligt är här, så håller jag på att svettas bort pga mitt tjocka hår! Hos frisören ville jag tunna ur det och klippa upp det, för att klara av att vara i värmen. Men hon som klippte mig tyckte det skulle ta för lång tid , så hon klippte bara topparna. Svettas så mycket att hårfärgen släpper och rinner ned för axlarna, så måste antingen tvätta ur färgen så mycket jag kan eller använda färgbomben varje duschning. Kommer bli en kul sommar det här känner jag. 
 
Igår hade jag även vitt på mig (!) , jag bär aldrig vitt... Men tänkte jag skulle passa på att utmana mig lite när jag ändå var hemma hela dagen. Alltså är den här bilden från igår, men jag kommer garanterat ha samma outfit även idag. Vitt linne och mina rosa mysbyxor från IcaMaxi! 
 
 
Publicerat i My Life