En toppen helg med hus och skräpmat

Jag skrev egentligen det är inlägget igår, men somnade ifrån det innan det hann publiceras! Så jag lägger upp det nu istället, haha. 

"Igår efter vi lämnade Alice hos sin pappa, drog vi till både brorsan och Natascha för lämning och upphämtning av prylar. Efter allt det var klart, drog vi till huset och jobbade hela dagen. Var så skönt när vi lämnade på lördag kväll, nästan hela huset var sorterat och nu är verkligen inte mycket kvar! Innan vi åkte hem, passade vi på att bära upp lite prylar till nya huset och tog även hem lite prylar till lägenheten (tvätt och sängkläder). Firade kvällen med hemmagjord pizza, en halvweird film på Netflix och sen somnade vi relativt tidigt!

 

 

Idag blev det sovmorgon och pizza rester till frukost. Robin skulle hjälpa brorsan med bilen och jag stannade hemma och pysslade på med tvätt, städa och lite annat. Robin hämtade mig tillsammans med brorsan då vi skulle hämta Alice. Åkte hem, blev skräpmat tillsammans med brorsan och hans tjej, sen åkte dom hem och nu ska vi snart sova efter att ha lekt med Alice nya duplo i timmar. Även Robin lekte lite grann som synes på bild, haha! Är även jättenöjd med mitt "nya" linne från Natascha, satt faktiskt riktigt bra! Jag brukar aldrig lyckas få linnen att sitta snyggt på mig, men detta är jag helnöjd med!

Haft en toppenhelg och är nu redo för en ny vecka."

 
 
 
Publicerat i My Life