Mingelkvällen på Smarteyes!

Igår var det äntligen dags! Jag var jätte nervös hela dagen då jag skulle vara i ett rum med massor av okänt folk och jag hade ingen aning om hur upplägget var (kontrollbehov). I det stora hela var det riktigt kul. Hade en del att klaga på (som de fyra trasiga bellerinakakorna som skulle vara det glutenfria alternativet till alla snittar!), men dom gjorde ett bra jobb för att vara första gången! Var roligt att det dök upp så pass många som det gjorde. Hittade även en del kläder från modevisningen jag föll för, samt lite nya bågar. Så får se om jag kommer shoppa loss innan jul.
 
Jag är nöjd med kvällen och jag hoppas morsan också hade roligt. Detta var en stor utmaning för mig, både att göra något nytt och samtidigt släppa kontrollen lite. Jag är stolt över mig själv som gick dit!