Tillbaka i regnet

I måndags åkte Robin på sin första jobbdag. Han ska jobba fram till jullovet drygt, vad vi vet än iallafall. Och nu när jag blivit bortskämd med att ha han hemma med mig varje dag, så har jag även fått skjuts överallt jag ska. Som till förskolan på mornarna bland annat.
 
Idag var första dagen jag gick till förskolan med Alice sen sommaren. Det var riktigt skönt faktiskt, även fast det regnade. Svettades som en gris och flåsade så jag knappt kunde andas. Jag har blåsor under båda fötterna och mitt vänstra knä började värka igen på hemvägen, men otroligt uppfriskande ändå. Jag har saknat mina promenader och nu kommer dom tillbaka då mina lata dagar är över för den här terminen. Kanske jag får tillbaka min kondition igen, den har varit saknad!
 
Alice tyckte också det var roligt att gå till förskolan imorse. Gick nästan hela vägen själv dit och lekte på hemvägen. Hon börjar bli så stor!