Tomtar på slottet

Idag blev det en liten tur till Blomsterslottet med Alice och min Mormor och Morfar. Varje år ställer dom upp ett "tomteland" med tomtar, renar, julpynt i mängder och massa mer. Vi var även där förra året och då var det fortfarande lite, inte mycket, men lite magi kvar. I år, så var det nästan tomt på julkänsla. 
 
Visst finns det trender som kommer och går, men nästan allt var svanar, vitt och cupcakes. Det var så "modernt" att jag trodde morfar skulle fälla en tår. Det var så mycket fokus på försäljning än känsla. Sen verkar det bli mindre för varje år med. Men visst fanns det mycket vackert! Alla kan inte gilla allt. Men Alice hade roligt och blev jätte rädd för tomten som fanns där. Men det gick bra så länge jag höll henne i handen. 
 
 
Jag lyckades hitta massor som jag tror skulle bli vackert i huset sen. Men jag nöjde mig med en liten julgrans cupcake och Alice fick en snöglob. Kommer nog åka dit med Robin en sväng och spekulera utan Alice. Kommer nog ta en hel del bättre bilder då också, nu blev det så grumligt och bråttom. 
Ska bli spännande och se ifall jag kommer få upp något julpynt iår, och VARS?! Hinner vi in i huset innan jul eller blir vi kvar i lägenheten? Spännande Spännande!