Update! Hello Oktober!

Tänk att det redan är mitten på oktober, vad tiden går fort! Det har egentligen inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Är fortfarande arbetssökande, är även sjuk sen drygt en månad tillbaka. Har en fruktansvärd hosta som vägrar ge sig. Även Alice har/är förkyld så vi myser och hostar ikapp här hemma. Är bara Robin som är någorlunda pigg än så länge.


Förutom envisa sjukdomar, så har det inte varit så mycket action. Börjar vara klar på kvinnofrid snart. Finns inte så mycket mer dom kan göra för mig, utan nu börjar det bli på en mer professionell psykologisk nivå. Och det ligger bortom deras hjälpmedel. Men det tar jag då, nu är jag rätt nöjd med hjälpen jag fått hittills. 

Vad mer har hänt... Jo, jag har klippt mig! Var tänkt att bara toppa det lite, men blev en lugg med. Hade frisören fått bestämma, så hade vi rakat nacken med. Igår och idag har jag även tryckt i lite skit i håret, i ett desperat försök till förändring. Om det blev bra, får tiden utvisa. Är dock långt ifrån klar. 


Jag mår mycket bättre nu psykiskt och har fått så mycket hjälp på kvinnofrid. Känner mig mycket starkare än första mötet. Nu är jag inte lika rädd för framtiden längre. Därför kommer det, sakta men säkert, börja ramla in inlägg här på bloggen igen.