Nu är det igång!

Lilla Alice har nu varit på förskolan i en vecka på sina nya tider. Det har gått jättebra och gumman är lika glad och sprallig som vanligt. Jag däremot, jag började min nya praktik idag och jag är helt slut i huvudet. Jag är en person som tar in all information på en gång. Till och med mönstren i tapeterna är inborrat i psyket. 

Ändå var det bara en introduktion idag på 1,5h. Imorgon börjar jag på riktigt och har "heldag". Kommer vara helt döende imorgon. Så det blir en tuff vecka och kanske även veckor, innan jag kommit in i rutinerna. 

Så får hålla tummarna för att jag klarar detta och kommer ut helskinnad på slutet! 

 
Yes, min lugg är lika vild som den ser ut! Ska förhoppningsvis fixa frillan så fort jag kan. Lär nog bli förändring i färg med. Men det är en annan sak att fundera på.